Thursday, April 19, 2018

Contoh Penulisan.... Kaedah Kajian

Salam Sejahtera,
Semoga kalian tabah melaksanakan tugasan yang guru-guru berikan. Kami tak pernah mendoakan kegagalan kamu... sebaliknya sentiasa doakan kalian yang baik-baik dunia dan akhirat. GOOD LUCK okay...✌

cikgu share... Contoh Penulisan
🌻🌻🌻🌻🌻     KAEDAH KAJIAN     πŸŒ»πŸŒ»πŸŒ»πŸŒ»πŸŒ»
Saya telah menggunakan pelbagai kaedah kajian untuk mangumpulkan maklumat penting bagi kajian ini. Antara kaedah tersebut ialah ;

Kaedah Pemerhatian.
Saya menggunakan kaedah ini untuk melihat sendiri keadaan sekitar kawasan tempat tinggal saya di ________________________________. Melalui pemerhatian saya dapat melihat sendiri kehidupan penduduk dikawasan tempat tinggal saya serta pembangunan yang telah berlaku dikawasan sekitarnya. Banyak maklumat berguna saya perolehi dari kaedah ini.

🌻🌻🌻🌻🌻     Sekadar Contoh     πŸŒ»πŸŒ»πŸŒ»πŸŒ»πŸŒ»

Jika bersesuaian.. pelajar boleh gunakan. Ini sekadar panduan. Pelajar perlu pelbagaikan kaedah. Sekurang-kurangnya 3 kaedah. Lebih pelbagai... lebih bagus πŸ‘

No comments:

Post a Comment

Kaedah Kajian

🌺 Assalamualaikum & Salam Sejahtera 🌺 Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Dan Batin 🌺 Cikgu share.... Kaedah Kajian       ...